Turbinu remontas Vilniuje yra viena populiariausių autoservisų paslaugų. Deja, būtinybė atlikti turbinu remontas dažniausiai mūsų nelabai nudžiugina: tai juk reiškia papildomas išlaidas, taip pat vieną arba keletą dienų be mylimo automobilio, klampojant žiemos gatvėmis į troleibusą. Žinoma, laikas, kurį autoservisas sugaiš taisydamas jūsų turbiną, tiesiogiai priklausys nuo to, kokios būklės ši automobilio detalė bus. Žinoma, kaina taip pat bus atitinkama, nors įprastai nei turbinu remontas kaune, nei vilniuje nerasite pigiau kaip už keturis šimtus litų. Toks piniginės pakratymas išties nėra malonus, tačiau kartais esti neišvengiamas. Kaip žinoti, kada kreiptis į autoservisą dėl turbinos remonto ir kas apskritai yra ta turbina?..
Atsakymas į klausimą, ką veikia turbina, gali būti labai paprastas: trumpai tariant, turbina yra įtaisas, padidinantis variklio galią. Turbina – vienas iš pavyzdžių, vaizduojančių automobilį kaip gerai subalansuotą kūną, kurio viena detalės ne tik sąveikauja tarpusavyje, bet ir išnaudoja viena kitos privalumus bei trūkumus. Tam, kad paduotų suspaustą orą į įsiurbimo kolektorių, turbina naudojasi jėga, kurią turi išmetamos dujos (jos suka turbinos rotorių – vadinamąją „karštąją sraigę“). O suspaustas oras reikalingas tam, kad išgautų maksimalią galią sunaudojant mažiau kuro. Taigi iki šiol atrodo, kad turbinos yra „savimi pasirūpinanti“ automobilio dalis. Tai kada gi gali prireikti turbinu remontas vilniuje?
Turbinu veikimas yra sudėtingas ir reikalauja tam tikrų sąlygų. Pavyzdžiui, čia temperatūra siekia tūkstantį laipsnių Celsijaus. Aušinančiam turbiną tepalui reikia patirti tam tikrą spaudimą. Karteris, iš kurio imamas tepalas, turi būti visiškai švarus. Tai ne šiaip higienos reikalavimas: karteriui nesant švariam gali užsikimšti tepalo priėmimo samtis, o tai sutrikdys visos sistemos darbą. Kitos turbino dalys (pavyzdžiui, vamzdeliai) taip pat turi būti visiškai švarios. Taigi kad ir koks naudingas automobilio „organas“ turbina bebūtų, jos funkcionavimui taip pat reikia tam tikrų prielaidų, kuras suteikti – jūsų kaip automobilio savininko pareiga. Jei turbina susidėvėjo ar laiku nepakeitėte tepalų teks susitaikyti su pasekmėmis ir pasiruošti suploti pinigų, kad galėtumėte įvykdyti turbinu remontas vilniuje.
Taigi: kada turbina sugenda? Vienas iš pagrindinių požymių: automobilyje dingo trauka. Tai, žinoma, nereiškia besvorės būsenos, o automobilio „dusimą“, užgesinėjimą. Tačiau trauka dingit gali ir dėl kitų priežasčių. Todėl šalia šio pastebėjimo atlikite ir kitus, ypač atkreipkite dėmesį į duslintuvą. Jei iš duslintuvo juntamas tepalo kvapas, užvedus automobilį duslintuvas paleidžia melsvą arba baltą dūmelį, o turbinos korpusas tepaluotas – tai ženklai, jog metas turbiną paduoti turbinu remontas vilnius, o gal net ieškoti naujos turbinos. Ypač gerai galima pastebėti minėtąjį melsvą dūmelį iš duslintuvo, jei važiuojant į kalną perjungiate žemesnę pavarą ir pagazuojate. Jei tada galinio vaizod veidrodėlyje išvystate melsvų tirštų dūmų debesėlį – metas turbinos remontui.
Turbinu remonto kainos tikrai nemažos. Jau minėta minimali kaina yra apytiksliai keturi šimtai litų, o jei jūsų turbina reikalaus ilgesnio darbo (arba, pavyzdžiui, norėsite, kad meistrai ne tik įdėtų pataisytą turbiną, bet ir išimtų bei diagnozuotų seną), rizikuojate suploti iki septynių šimtų litų! Ką gi daro tie meistrai, kad turbinu remontas vilniuje (žinoma, ir ne tik vilniuje) yra toks brangus? Taigi pirmiausia auteservise atliekama jūsų turbinos diagnostika, o paskui – ir likęs remontas. Tam reikia atsargiai išardyti visą turbokompresorių, tuomet valyti atskirai kiekvieną detalę, pakeisti netinkamas, tada vėl surinkti turbiną… Jei norite apsaugoti savo turbiną nuo šių procesų, patarimas akivaizdus: stebėkite savo automobilio elgesį ir laiku keiskite tepalus!