Informacija. Siekiate itin gerų rezultatų paieškos sistemose? Siūlome mokamą paslaugą - straipsnių talpinimas aukštą Google PageRank turinčiose svetainėse. Plačiau skaitykite čia.

Statybiniai blokeliai

Statybiniai blokeliai yra naudojami įvairios paskirties pastatų išorinėms bei vidinėms sienoms bei pertvaroms.

Statybiniai blokeliai yra įvairių rūšių. Priklausomai nuo paskirties statybiniai blokeliai būna:

Akyto betono blokeliai;

Keramzitbetonio blokeliai;

Betono blokeliai;

Keraminiai blokeliai;

Silikatiniai blokeliai;

Ekologiški blokeliai;

Stiklo blokeliai ir kt.

Statybiniai blokeliai

Statybiniai blokeliai

Visos šios blokeliai rūšys yra skirtos statyboms.  Akyto betono blokeliai yra bene populiariausi iš visų, nes yra pigiausi ir pakankamai patvarūs. Stiklo blokeliai yra naudojami drėgnų patalpų sienoms ir pertvaroms, dažniausiai yra naudojami pastatų vidinių ir išorinių sienų angoms. Ekologiški blokeliai – tai nauja tendencija, skirta vartotojams, kurie nėra abejingi gamtos metamorfozėms arba tiesiog prijaučiantiems mados šauksmui.

Visų rūšių blokeliai yra gaminami Lietuvoje, statybiniai silikatiniai blokeliai Lietuvoje gaminami palyginus neseniai.

Statybinių blokelių pasiūla yra labai plati, visų pirma, ją apsprendžia paklausa, nes statybiniai blokeliai yra labai plataus vartojimo statybiniai gaminiai, tad konkurencija statybiniai blokeliai asortimento pasiūloje ir statybiniai blokeliai kaina yra pakankamai arši.

Didžiausią statybinių blokelių pasirinkimą galima rasti prekybos centruose prekiaujančiuose statybinėmis medžiagomis. Tačiau kaip pastebėjau, statybiniai blokeliai ir ju kainos skirtinguose centruose yra labai panašios. Taip yra dėl susiklosčiusios konkurencijos tarp tiekėjų, gamintojų ir, be abejo, pačių prekybos centrų. Šių prekių antkainis yra nedidelis, tačiau parduodami kiekiai yra labai dideli, todėl kiekvienas ant savikainos uždėtas centas yra labai svarbus ir siekiant didesnių pardavimų prekybos centrai pastoviai organizuoja statybiniai blokeliai akcija. Tačiau, mano manymu, norint pritraukti kuo daugiau pirkėjų į pardavimo tašką vien tik kainos mažinimo neužtenka, reikalingi ir kiti marketinginiai būdai. Visų pirma, turi būti atlikti marketinginiai tyrimai potencialaus pirkėjo identifikavimui, o po to skiriamos marketinginės priemonės ir būdai šiems pirkėjams, o taip pat, tiems potencialiems pirkėjams, kurių prekybos taškas dar neturi, bet nori prisivilioti.

Prekybos įmonės marketingo pastangos turi būti skirtos patenkinti kuo didesnę dalį aptarnaujamo rajono pirkėjų. Todėl labai svarbu žinoti, kaip pirkėjas renkasi pirkimo vietą, kodėl jis perka ne jos parduotuvėje, o pas konkurentus.

Mažmeninės prekybos pirkimo vietos įvaizdį daugiausia formuoja šie požymiai:

kainų lygis,

prekių pasirinkimas,

aptarnavimo kokybė,

apsipirkimo patogumas,

automobilių stovėjimo aikštelė.

Viena iš mažmeninės prekybos pirkėjų analizės krypčių yra jų elgsenos pirkimo vietoje, t.y. parduotuvėje tyrimas. Tam tikslui nagrinėjami pardavimo duomenys, stebimas pirkėjų judėjimas prekybos salėje.

Analizuojami tokie pardavimo duomenys:

pirkėjų skaičius ir pasiskirstymas laike (per dieną, savaitę, mėnesį);

pirkimo suma, tenkanti vienam pirkėjui;

perkamų prekių skaičius, tenkantis vienam pirkėjui;

perkamų prekių sudėtis (prekių krepšelis).

 

Išanalizavus šiuos duomenis, reikia pradėti veikti. Kiekviena įmonė yra unikali ir turi apibrėžti individualią marketingo strategiją savo tikslams pasiekti.

Tam, kad išlaikyti konkurencinį pranašumą Lietuvos rinkoje ir integruotis į kitas rinkas, įmonė privalo siekti kuo geriau patenkinti vartotojų poreikius. Vartotojų poreikių patenkinimas padės įgyvendinti pagrindinius įmonės tikslus, o sėkmingai parengta marketingo strategija padės pasiekti gerų rezultatų vystant bei plečiant savo veiklą ateityje.

Esu įsitikinusi, jog marketingo tyrimai ir analizės turi būti atliekami periodiškai, kadangi turint tokią stiprią konkurenciją rinkoje, kai konkurentai nesnaudžia, o taip pat imasi tam tikrų priemonių verslo padėčiai pagerinti, reikia pastoviai stebėti vidinę bei išorines aplinkas ir adaptuotis prie pokyčių, reaguoti į aplinkos pasikeitimus.

Mano manymu, siekiant įsitvirtinti rinkoje, šiuolaikinės įmonės, o tame tarpe ir statybinėmis medžiagomis prekiaujančios įmonės turėtų kompleksiškai žiūrėti į marketingo priemones, tai kad statybiniai blokeliai akcija neturi būti vienintele marketingine priemone, skirta statybiniai blokeliai pardavimui skatinti. Organizacijos nuolat ir kryptingai turėtų daryti poveikį rinkai, tam panaudodamos pagal jų poreikius parengtą marketingo priemonių kompleksą.

Comments are closed.