Informacija. Siekiate itin gerų rezultatų paieškos sistemose? Siūlome mokamą paslaugą - straipsnių talpinimas aukštą Google PageRank turinčiose svetainėse. Plačiau skaitykite čia.

Neveikia internetas – kaip nustatyti gedimą

Neveikiančiam internetui identifikuoti reikia patikrinti visą grandinę ir tik tada šalinti problemas. Pirma išsiaiškinkime kaip internetas patenka iki Jūsų.

Liaudiškai sakant: “kad veiktų internetas” reikia:

  • DNS  (angl. Domain Name System, liet. Srities vardų struktūra)
  • nėra interneto ryšio

DNS problemų identifikavimas ir: “kas tas DNS?”

DNS – tai tokie serveriai kurie iš pavadinimo gražina serverio IP adresą. Pavyzdžiui mes į naršyklę suvedam google.lt, naršyklė kreipiasi į DNS serverį ir gauna iš jo atsakymą, kad serverio IP 173.194.35.183. Pabandykite į naršyklę parašyti šį skaičių kratinį ir pamatysite užkrautą tą patį puslapį. DNS serveriai labai palengvina mūsų gyvenimą, nes mums nereikia atsiminti visų tų skaičių.

Taigi dabar mes jau negalime vienareikšmiškai teigti jog neveikia internetas, nes nesusisiekiant su DNS serveriu vartotojas galvoja jog nėra interneto, bet iš tikrųjų suvedus IP adresus galima naršyti internete ir viskas veikia kuo puikiausiai, tik ta viena bėda iškyla, kad neturim užsirašę visų puslapių IP adresų. Dar šita problema dažnai pasitaiko kai vartotojui veikia Skype, bet internete naršyti jis negali, o taip yra dėl to jog Skype DNS nenaudoja.

Kaip patikrinti ar veikia DNS

Spaudžiame Start->Run parašome: “cmd” (be kabučių) ir užsikrovusiame lange parašome: “ping google.lt”. Žinoma kur yra užrašas google.lt jis nebūtinai turi būti toks, bet įvedamas puslapio adresas būtinai turi būti veikiantis. Kaip matome paveikslėlyje – jeigu IP adresas yra parašomas reiškia viskas veikia puikiai.

Neveikia internetas - kaip nustatyti gedimą

Kaip patikrinti ar veikia interneto ryšys

Matomame paveikslėlyje jog buvo siunčiamos užklausos ir apačioje parašyta kiek paketų išsiūsta ir kiek gauta, jeigu: “0% loss”, tai interneto ryšys ir DNS veikia kuo puikiausiai. Būna atvejų kai ryšys striginėja/trukčioja, tada būna “pamestas” paketas ar du, bet ne visi, dažniausiai šios problemos pasitaiko dėl interneto tiekėjo.

Jeigu negaunamas nei IP adresas, nei TTL paketai, galime teigti, jog visiškai neveikia internetas tada reiktų patikrinti maršrutizatorius, laidus, laidų antgalius, kištukus. Jei turite problemų kurių neišsprendžiate ar čia jų neaprašiau, visada galite skambinti man ir bendrom jėgom pabandysime išspręsti iškilusias problemas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy this password:

* Type or paste password here:

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>