Informacija. Siekiate itin gerų rezultatų paieškos sistemose? Siūlome mokamą paslaugą - straipsnių talpinimas aukštą Google PageRank turinčiose svetainėse. Plačiau skaitykite čia.

Mokykla prieš ir po interneto

c-gates

C gates

Ar prisimenate, kokia mokykla buvo, kai dar nebuvo C gates ir bet kurio kito interneto? Ji buvo tokia pati? O gal – visai kitokia? Štai keletas pasvarstymų, kaip C gates ar bet kuris kitas internetas galėjo pakeisti, ir pakeitė mokyklą, o kokie dalykai liko visiškai tie patys.

Mokytojų ir mokinių santykiai

Galima pagalvoti, kad C gates kontaktai, atsiradę esant internetui, galėjo pakeisti santykius tarp mokytojų ir mokinių. Atsiradus socialiniams tinklams ir visagaliui internetui, tarp mokytojų ir mokinių kartais užsimezga ir virtualus ryšys. Iš tiesų, bendravimo specialistai įspėja, kad tai ne visada yra taip jau gerai, ne visada labai teigiamai veikia bendravimą. Mat kartais interneto pagalba vaikai sužino per daug apie savo mokytojus. Be to, pedagogų asmeninė informacija gali būti paviešinama netinkamai, gali atsirasti patyčių interneto erdvėje. Todėl skatinama pedagogų nedraugauti su mokiniais socialiniuose tinkluose, arba tinkamai apsaugoti savo asmeninę informaciją.

Tačiau, be abejo, dėl tokių dalykų C gates ar bet kuris kitas internetas, tikrai nėra kaltas. Žmonės visada randa būdų išreikšti savo jausmams, parodyti savo nuomonę. Tose šalyse, kur vyrauja itin aukštas švietimo sistemos darbo lygis, internetas ir socialiniai tinklai jokiu būdu negadina santykių, nes jie yra naudojami pagal paskirtį. Kiekvienas nusižengimas atsiranda dėl pačių žmonių moralės. Iš tiesų, nei C gates televizija, nei bet kuri kita medija neskatina jokių moralinių nusižengimų. Taip dažnai būna, jog žmonės linksta kaltinti tam tikrus įrankius, medijas, raiškos būdus. Tačiau įrankiai neskatina blogų dalykų, dėl blogo turinio atsakomybę turi prisiimti tas, kas jį kuria, o ne priemonės, su kuriomis yra sukuriama. Taigi, kai kažkas internete plėtoja patyčias, kaltas ne internetas,  o sugedusi arba niekada taip ir nebandyta ugdyti besityčiojančių žmonių moralė.

Mokinių santykiai

Daugybė interneto tiekėjų, tiek „zebra“, tiek „skynet“, tiek C gates lt iš tiesų gali tapti ta terpe, kurioje užsimezga įvairios bendravimo užuomazgos. Tai gali tapti ta erdve, kur plėtojasi pačios naudingiausios diskusijos, geriau įsisavinamos žinios. Taigi, blogose rankose atsidūręs c gates Lithuania gali ir kažkam pakenkti, tačiau, dažniausiu atveju, jis tik paskatins geraširdišką moksleivių tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą.

Mokymosi tempai ir priemonės

Nuo tada, kai mokyklose atsirado C gates internetas, ar bet kurio kito tiekėjo, pasikeitė ir mokymosi metodika bei naudojamos priemonės. Labai dažnai mokiniai skatinami mąstyti apie globalizaciją, apie šių dienų tempus, kuriuos itin pagreitina internetas. Tarkime, C gates, Vilnius, kontaktai reikalingi – jūs surandate akimirksniu juos internete. Seniau būtų reikėję skambinti į įvairius informacinius biurus, kad išsiaiškinti. Šiais laikais daug kas turi stengtis palėtinti gyvenimo tempą, nes jo greitis – milžiniškas.

Jeigu ne C gates telefono numeris, surinktas prieš kažkiek metų mokyklos ūkvedžio, nebūtų interneto švietimo įstaigoje. Dabar mokiniai gali patogiai dalintis užduotimis, namų darbus gauti iš mokytojų, surasti reikiamus tekstus – tiesiog internete. Tai, be abejonės, labai sutaupo laiką, leidžia paspartinti mokymosi procesą. Elektroniniai dienynai leidžia lengvai ir greitai tiek mokiniams, tiek pedagogams, tiek mokinių tėveliams, pamatyti moksleivio pažymius, sužinoti pastabas, pagyrimus, užduotis. Taigi, informacijų technologijų įsigalėjimas stipriai pagerino moksleivių mokymosi sąlygas bei pedagogų darbą. Tačiau labai svarbu nuolat stengtis išlaikyti ir gerą vidinį klimatą bendruomenės viduje, tam, kad niekas niekada nebūtų panaudojama piktavališkais tikslais.

Comments are closed.