Informacija. Siekiate itin gerų rezultatų paieškos sistemose? Siūlome mokamą paslaugą - straipsnių talpinimas aukštą Google PageRank turinčiose svetainėse. Plačiau skaitykite čia.

Mityba

 

Mityba

Mityba

Mityba yra be galo svarbi kiekvienam žmogui, norinčiam ilgai ir aktyviai gyventi. Kad ir kaip norėtųsi tikėti, kad mityba yra tik antraeilės reikšmės dalykas, nekreipiant į ją jokio dėmesio ir valgant tai, kas pakliūva po ranka, galima susidurti su nemenkais nepatogumais ir netgi pavojumi sveikatai. Juk tikriausiai tik išskirtinių savybių turintys asmenys gali visiškai nekreipti dėmesio į tai, ką valgo bei koks kiekis maisto yra sunaudojamas ir išlikti sveiki daugelį metų. Subalansuota mityba padeda žmogaus organizmui veikti taip pat darniai kaip pačios naujausios laidos automobilio varikliui bei nuvažiuoti daugelį kilometrų su minimaliomis degalų sąnaudomis, tačiau greitai ir patogiai. Be to, niekas negalėtų nuneigti, jog kiekvienas žmogus pasirenka skirtingą gyvenimo būdą, taigi, galima teigti, jog vienintelė, visiems idealiai tinkanti mityba neegzistuoja netgi dabartiniais laikais, kada yra tiek daug specialistų, dirbančių šioje srityje. Atvirkščiai, šiuo metu yra atrandama vis naujų taisyklių, taikytinų, įvairų gyvenimo būdą pasirinkusiems asmenims, pavyzdžiui, mityba sportuojantiems. Taigi, kaip ir ką valgyti, kad kuo ilgiau būtų galima išlikti sveikiems ir aktyviems?

Sportas kiekvienam žmogui gali padėti ilgai išlikti stipriam, tačiau niekas negalėtų nuneigti, kad asmuo, būdamas fiziškai aktyvus, privalo ir maitintis taip , kad galėtų patenkinti pakitusius savo kūno poreikius. Taigi, vadinamoji sveika mityba sportuojant turi būti sudaroma ne tik atsižvelgiant į skonį, bet vitaminų, ląstelienos, kalorijų ir kitų gyvybiškai svarbių medžiagų kiekį. Juk kūnas tik tada puikiai tarnaus bei pasieks tobuliausių rezultatų, kai gaus viską, ko jam reikia. Kai kurie žmonės valgydami remiasi taisyklėmis, kurias nustato mityba pagal kraujo grupes. Tai nėra itin populiarus būdas, kadangi norint idealiai jo laikytis privalu atsisakyti daugelio maisto produktų, teoriškai netinkančių tam tikrą kraujo grupę turintiems asmenims. Be to, jis yra ganėtinai sudėtingas – juk remiantis tokio pobūdžio mityba reikia iki smulkmenų išsiaiškinti visas ketinamų valgyti patiekalų sudedamąsias dalis, kas yra ganėtinai sudėtinga lankantis, pavyzdžiui, restorane. Taigi, norint savo valgymo principus pagrįsti mityba pagal kraujo grupe, privalu ne tik jais pasitikėti, bet ir būti itin stiprios valios, nes priešingu atveju, tokia dieta gali trukti labai trumpai ir būti visiškai neveiksminga.

Taip pat neįmanoma perdėti mitybos reikšmės laukiantis kūdikio, kuris dar yra visiškai neatsparus pavojingam aplinkos poveikiui. Motinos mityba ir nestumas yra neatsiejamai susiję tarpusavyje, kadangi būtent vartojamas maistas bei su juo gaunamos vertingosios medžiagos padeda mažyliui užaugti sveikam. Jokiu būdu nebūtų galima numoti ranka ir svarstant, kokia turėtų būti mityba po gimdymo, nes tik motinos pieno dėka kūdikis ir toliau gali pilnavertiškai vystytis bei augti. Tikriausiai niekas nenustebtų ir išgirdę, jog suaugusiems žmonėms, sergantiems tam tikrų tipų ligomis, taip pat reikalinga subalansuota mityba. Pavyzdžiui, mityba sergant cukriniu diabetu turi būti reguliari, tai yra kiekvieną dieną tuo pačiu metu, be to, didžiąją dalį maisto produktų turi sudaryti angliavandeniai – kruopos, makaronai, duonos gaminiai ir panašiai. Mityba pagal ajurveda nužengia dar toliau – ji detaliai išaiškina, kokių maisto produktų negalima vartoti kartu, nes rpiešingu atveju galima ne tik susigadinti sveikatą, bet ir visiškai pasikeisti emociškai. Pavyzdžiui, iki šiol buvęs linksmas, viskuo patenkintas žmogus gali tapti irzliu, nepakančiu bei bei emociškai nestabiliu.

Taigi, mityba yra toks veiksnys, į kurį būtina kreipti nemažą dėmesį. Tarkime, tinkama mityba sportuojant, visada leis pasiekti daug įsimintinesnių rezultatų. Juk mityba – tai mūsų organizmo pagrindas, leidžiantis jam išlikti sveikam, reguliariai atnaujinti jėgas bei netgi nepaskęsti blogos nuotaikos liūne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy this password:

* Type or paste password here:

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>