Informacija. Siekiate itin gerų rezultatų paieškos sistemose? Siūlome mokamą paslaugą - straipsnių talpinimas aukštą Google PageRank turinčiose svetainėse. Plačiau skaitykite čia.

Masazai

Kaip daromi masažai

Masazai

Pakalbėkime apie tai, kaip daromi masazai. Vieniems galbūt atrodo, kad juos turi daryti tik specialius kursus pabaigęs žmogus. Iš dalies tai tiesa, nes kursuose galima įgyti reikalingų žinių, kaip atliekami masazai. Tačiau nebūkite tokie tikri, kad jūs patys negalite padaryti masažo. Tereikia žinoti keletą esminių principų ir bandyti patiems pasidaryti masažą namuose.

Darykite apšilimą

Kad ir kokie bus pasirinkti jūsų masazai, visada reikėtų daryti apšilimą. Visų pirma, pats masažuotojas turėtų žinoti, kad pulti prie žmogaus kūno šaltomis rankomis – nevalia. Taigi, pats pirmasis žingsnis yra masažisto rankų sušildymas. Geriausia, žinoma, tai daryti judesiu. Apskritai, masažistas tikrai turėtų turėti komplektą pratimų, kuriuos darant tinkamai atsipalaiduoja ir įsitempia raumenys, padaromas rankų apšilimas ir mankšta. O elementariai pakelti kūno temperatūrą padės tiesiog rankų patrynimas viena į kitą. Tad sušildykite rankas iki tokio lygio, kad uždėjus jas ant žmogaus, šis nepasijustų tarsi giltinės apkabintas.

Kitas žingsnis – žmogaus kūno apšilimas. Šį kartą mes jums pateikiame medžiagą, kaip daryti masaza nugarai. Todėl ir apšilimas – nugaros. Žmogus turi patogiai atsigulti ant kušetės, nuoga nugara (nusirengus), jei tai moteris, atsegti ir pašalinti liemenėlę, kad dirželiai netrukdytų. Tada reikalingas nugaros sušildymas delnais. Tai atliekama tiesiog švelniai glostant nugarą, be jokių stiprių spaudinėjimų ar maigymų. Kad ir kokie masazai bus daromi, apšilimas turėtų trukti maždaug dvi minutes, o tada jau galima pereiti prie specifinių judesių.

Koldūnai

Kokia tvarka pasirinksite daryti skirtingus judesius ir pratimus – jūsų reikalas. Galite pradėti nuo kurio norite, ir pabaigti tuo, kurio norite, svarbiausia, kad įvadas (apšilimas) ir pabaiga (vibracijos) būtų tie patys. Taigi, tokie masazai Klaipedoje puikiai tiks vasarą, šviečiant saulutei, besikaitinant paplūdimyje. Ką reikia daryti? Tiesiog paprasčiausiai sugriebkite didesnius nugaros odos ir mėsos kalnelius ir juos stipriai suėmę patampykite pirmyn – atgal. Taip tarsi padarydami koldūno formą.

Voriukas

Voriukas atliekamas taip pat naudojant abi rankas, labiau veikia pirštai. Šį kartą bus šildoma ir masažuojama vienu metu beveik visa nugara, nes voriukai ilgai neužtruks vienoje nugaros vietoje. Tad tiesiog su pirštais prabėkite per nugarą tarsi su dideliais vorais – iš apačios į viršų. Tai darykite keletą kartų. Tokie masazai Kaune galbūt bus per švelnūs, jeigu pacientai pageidaus grubesnio kaunietiško masažo.

Minkymas

Dažnai masazai Panevezyje prasideda būtent minkymo judesiu. Galima minkyti arba juosmenį, arba šonus, arba pečius. Pratimas atliekamas labai paprastai, ir tai nėra erotiniai masazai – veikiau medicininiai. Tiesiog suimkite lašinius taip, tarsi tai būtų tešla, kurią jūs minkote, norėdami kepti kažką iš jos orkaitėje. Minkykite abiem rankomis žmogaus kūno masę, tačiau nedarykite to per stipriai – jeigu masažuojamas asmuo pasakys, kad jam skauda, elkitės švelniau.

Kopėčios

Puikūs masazai Vilniuje stuburui atliekami su pratimu, vadinamu kopėčiomis. Tiesiog paimkite vieną ranką, ant jos uždėkite kitą. Pirmosios atlenkite du pirštus, ir jais tarsi su punktyru kopkite stuburo kopėčiomis į viršų. Tokie masazai Siauliuose ar bet kuriame kitame mieste, stimuliuoja stuburo veiklą, gerina slankstelių tarpusavio padėtį. Du pirštai tiesiog turi įsispausti į duobutes tarp slankstelių.

Pečių masažas

Patys geriausi masazai dviems Kaune – tai pečių masažai. Juk kas gali būti geriau už tokį atsipalaidavimo būdą. Tiesiog susėskite, kad ir vaikščiodami po ilgą ekskursiją, kur nors ant akmens ir pasidarykite vienas kitam pečių masažą.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

* Copy this password:

* Type or paste password here:

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>